Livets sinuskurva

En god gärning?

Av Helena - 2014-01-25 14:10

Igår blev jag mer än arg. MER än arg. Det startades en ny grupp på Facebook, som folk plockades in i, utan att vara tillfrågade. Inte jag, men två av mina vänner. Jag blev jätteförvånad, för det var två vänner som jag VET inte står för de åsikterna som gruppen har som namn: "Nej Till Tiggare i Linköping". Den ena gick ur med en gång, men den andra gjorde et smart drag: Hon skrev ett inlägg om deras människofientliga åsikter. Det raderades. Då skrev hon ett till om deras censur av inlägg med andra åsikter. Nu har det startats en kampanj, där folk går in och gillar hennes inlägg.

 

Gör så du också!

 

Det är ett inlägg som inte ligger högst i gruppen, men har massor av Gilla. Gå in och gilla du också. Det ska märkas att vi är många som INTE hatar andra, för att de inte har det lika bra som vi.

 

Tack för din hjälp!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards